Du missar väl inte stora bokbytardagen på torsdag?

Torsdag 5 mars har du möjlighet att byta dina utlästa böcker mot andra böcker på Fristadstorget, Eskilstuna mellan 12-13 och 16-17. Det är ett bra sätt att förnya bokhyllan på samtidigt som du gör någon annan glad med dina utlästa böcker. Trots min fiffiga försäljningssstrategi på bokloppan har jag kvar några böcker som jag ska ta med mig på torsdag. Själv hoppas jag på att komma hem med några deckare.

Här kan du läsa mer om stora bokbytardagen (det är tidningen Folket som har uppmärksammat initiativet).

AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det något bra bokbyte på Fristadstorget idag? Själv missade jag bokbytet kanske lika bra det med tanke på att jag inte lyckades hålla fingrarna i styr på www.bokus.se bokrea i går och blev några hundralappar eller mer fattigare....... nu börjar hyllorna bågna här hemma.



Ett tips till "Bookbabes" är Berättelsen om Pi av Yann Martel eller ännu hellre den illustrerade upplagan som då bara finns på engelska "Life of Pi". En härlig bok som jag visar illustrationer från och skriver lite om i det senaste inlägget i min Livskonstnärs blogg.



Kram Tina Flina

2009-03-05 @ 21:55:35
URL: http://ateljevita.blogspot.com
Postat av: AnnaPanna

Tack för tipset, syster. Boken ska vi ha i åtanke när vi bokar in vårens böcker.



Tyvärr hann jag inte med bokbytardagen på Fristadstorget. Jag hoppas att initiativet kommer tillbaka under året för det är ett bra sätt att förnya bokhyllan på.

Kram,

Anna

2009-03-08 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0