Welcome BookBabes!

BookBabes är en bokläsande bokcirkel som:
1) Snackar böcker böcker böcker böcker 
2) Skvallrar. OBS! Inget skvaller behöver vara sant. Påhittade rövarhistorier är oftast de bästa.
3) Sist men viktigast: har mesta möjiga roligt!

BookBabes träffas:
25 februari 18.00 på Centro
1 april 18.00 på Grappa
6 maj 18.00 på Nybron
10 juni 18.00 på Tingsgårdens brygga för att njuta av försommarsolens varma strålar

Nästa bok att läsa och snacka om är:
"Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist

Malvamedlem: are you in or are you out?

Bloggläsare: läs nästa bok och dyk upp vetja! Alla som älskar att läsa böcker, snacka skit och ha roligt tillsammans med några bokläsande pratkvarnar är välkomna.

Kommentarer
Postat av: Fröken A

OJ - här händer det saker! Det nya upplägget passar i varje fall mig bättre. Jag ser verkligen framemot att vara med den 25/2! Hur blir det med böckerna - betala själva eller? En undran bara - är Bookbabes öppen för vem som helst - eller hur har ni tänkt?

2009-01-26 @ 10:34:51
Postat av: AnnaPanna

Den som letar den finner...en ny bokblogg. :-)

Jag gillar namnet skarpt och det ger vibbar om en bokklubb helt i min smak - självdistans, humor, skvaller, bra böcker och god mat och dryck. Är det det konceptet som gäller är jag en att räkna med! :-)



Bra bokval! Jag började läsa "Låt den rätte komma in" för några månader sen, men la ner boken för att den var så läskig (jodå, även AnnaPannor kan vara hariga). Jag vågar kanske ta upp den igen om jag samtidigt håller fotografen hårt i handen. ;-)



See you!

2009-01-26 @ 19:01:37
Postat av: Anonym

Fröken A: Kul att du gillar nya konceptet. Alla detaljer är inte utarbetade ännu. Cirkelträffarna är öppna för alla - den som läser bloggen och vill vara med läser boken och dyker upp. Det blir därför svårt med någon slags administration så konceptet får bli: pocketklubb och betala själv.

2009-01-28 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0